בלוג
מאמרים
איך להפוך את המכירות למשהו שכיף לעשות ולא לדבר שמנסים להימנע ממנו?
יש מצב שהמאמר הזה יפגע בפופולריות שלי.😀 מסתבר שברוב העסקים (מסקר שנעשה), המכירות מקבלות פחות תשומת לב ממה שהם אמורות ויש ניסיון לכפר על זה
איך יצאתי מותש מהמנוחה וגם מה הקשר בין מכירות לחופש וצמיחה?
משתף אתכם ברעיון שעזר לי באופן משמעותי: בזמנים שעבדתי, חבשתי את “כובע” המנהל, או “כובע” המכירות, הכל בהתאם לתפקיד שהיה לי. ואז, כשהגעתי הביתה, או
באיזה מצב נמצא את עצמנו לאחר המשבר?
חברים יקרים, אף אחד לא צפה משבר כמו זה שפוקד אותנו בתקופה זו. בזמנים כאלה, כדאי לצאת לרגע מחוץ לסיטואציה, לעשות פאוזה
די, נמאס לי לראות את זה!!!
סקר שעשיתי מראה שרוב אנשי העסקים ובעלי הארגונים המצליחים התחילו את הקריירה שלהם בתור אנשי מכירות או שהם טרחו בשלבים המוקדמים של העסק, להתמחות בתחום
איך לגרום ללקוח לקנות דווקא ממך, גם כשאתה מוכר מוצר שהוא דומה, או אפילו זהה, לזה של המתחרה
ישנם חמישה דברים שישימו אותך מעל ומחוץ לתחרות. אבל למה בכלל חשוב להתאמץ להיות מעל לתחרות? משום שאם אתה נמצא בתוך התחרות ואין לך מוצר ייחודי ונחוץ,
שלוט בגורל העסק שלך!
דווקא בתקופה כמו זאת, כשכולם מודאגים לגבי גורל המדינה ומי יעמוד בראשה, אני מעוניין להדגיש נקודה מסוימת, שקשורה לגורל העסקים, שזוכה להתעלמות ברמה כזו או
מאמר קצר על מכירות בליגת העל
הגישה הנכונה במכירות, היא גישה עניינית, מקצועית ויחד עם זאת, חמה. הלקוח לא מתרשם מ”נחמדות יתר”, אבל הוא כן מתרשם מישירות ומקצועיות. הוא אוהב שמובילים אותו בבטחה וכשתורמים לו