הדרכת מכירות

הדרכת מכירות פנימית לעסקים בהזמנה והתאמה אישית.
האפשרויות נעות בין סמינר חד-פעמי, סדנה של מספר ימים או קורס בהיקף מלא, שמועברים באופן פנימי לצוות המכירות ומנהלי המכירות בעסק.

icons-01

השירות מתבצע בצורה הבאה:

פגישת הערכה ראשונית.

תשאול הגורמים הרלוונטיים בנוגע למצב המכירות בעסק (אנשי מכירות, מנהל מכירות, מנכ”ל וכו’).

בנייה של הדרכה Tailor Made – לדוגמה: איך לטפל בהתנגדויות למכירה הספציפיות שנתקלים בהן באותו התחום; אם יש בעסק מכירות טלפוניות אז מטפלים בנקודה הזו; אם יש חשיבות ל-follow-up מכיוון שתהליך המכירה לוקח זמן – אז מטפלים בנושא הזה; 

תכנון ההדרכה מבחינת זמנים – בהתאם לנתונים שעלו. ייתכן שיידרש סמינר קצר של 3 שעות, או הדרכה מקיפה כולל תרגולים של 15 שעות או יותר – שנפרשת על פני מספר פגישות.

התוצאה של הדרכה המכירות היא באופן עקבי עלייה של המכירות בעסק.

מעבר לידע ולכלים המאוד מדוייקים שכל צוות המכירות מקבל, מדובר בתהליך של “יישור קו” בקרב כל אנשי המכירות ומנהלי המכירות, שלומדים כולם לדבר באותה שפה, תהליך שהופך את צוות המכירות לצוות שהוא הרבה יותר מיומן, שמסוגל להתמודד עם קשיים במכירה ועם התנגדויות, ולהביא לאחוזי סגירה גבוהים בהרבה, עם פחות כשלונות, בלי לתת הנחות כל הזמן – וכתוצאה מכך הגדלה משמעותית ברווחים ובמורל של כולם.

לתאום פגישת הערכה ראשונית: