אימון מכירות
אימון מכירות אישי, לעסקים בכל גודל (החל מ-one-man-show ועד לארגונים גדולים) בו בוחנים את נתוני העסק, מציבים יעדים ומגבשים תכנית פעולה להשגתם.
סיטואציית המכירות שונה מעסק אחד לאחר.
יש עסקים עם תסריטי מכירה ברורים, ויש כאלה שלא.
יש עסקים שהמכירות בהם הן עונתיות.
יש עסקים עם אנשי מכירות מיומנים וטובים, ויש כאלה עם צוות מכירות שאינו מספיק מיומן.
יש עסקים שעושים מכירות טלפוניות, ויש עסקים ששיחות הטלפון נועדו רק לצורך קביעת פגישה.
תהליך העבודה
- אני בודק לעומק את כל הפרמטרים כדי לקבל תמונת מצב מאוד ברורה.
- אני בודק את גרף המכירות מבחינה שבועית, חודשית ושנתית – כדי לראות מגמות ולאתר שינויים שנעשו.
- אני בודק את כמות הלידים שמגיעים, איזה אחוז מתוך הלידים נסגרים או מגיעים לפגישה. כמה מתוך הפגישות אכן נסגרות לשירות. סטטיסטיקות מדוייקות.
- אני חוקר למה לא נסגרות מספיק עסקאות, מאתר את הסיבות העיקריות לכך ומתחיל לעבוד על תיקון אותן בעיות עיקריות ספציפיות שנתגלו – באמצעות הדרכה ואימון לאנשי המכירות ולמנהלים שלהם.
החדשות הטובות הן שניתן לשפר משמעותית את המכירות בעסק, ניתן לקחת כמעט כל אחד עם גישה בסיסית מתאימה ולהפוך אותו לאיש מכירות מיומן, אמין ואיכותי.
ההדרכות והאימונים כוללות גם אימוני מכירות אישיים – אחד על אחד – עם בעלי התפקידים העיקריים בעסק, וכן הדרכות כלליות כדי “ליישר קו” בצוות המכירות.
מתקיימות פגישות שבועיות במהלכן אני מאמן את צוות המכירות ובונה אותם בתור מקצוענים.
אחוזי הסגירה שלהם עולים בצורה משמעותית.
בין הפגישות אני מאפשר לצוות המכירות לשלוח אלי הודעות ווטסאפ או להתקשר אלי בנוגע לכל סיטואציה שהם נתקלים בה ולא יודעים איך להתמודד איתה – וכך נוצר מצב של שיפור תמונת המכירות בזמן אמת.
מתקבלת עוצמה גדולה מאוד – מכיוון שאנשי המכירות מקבלים מייד את התיקון המתאים, ויכולים מייד ליישם אותו.
אימון המכירות הוא למעשה תהליך ליווי על בסיס ריטיינר וניתן להירשם אליו לתקופה של חצי שנה ומעלה.
אימון המכירות כולל איך לנהל נכון את המכירות, איך למדוד את המכירות, מה צריך למדוד, איך להציב יעדים ומטרות, איך לתגמל נכון את אנשי המכירות כדי לתמרץ אותם ועוד.