ליווי מכירות

ליווי אישי, תקופתי לעסקים או אינדיוידואלים
בו בוחנים את נתוני העסק, מציבים יעדים ומגבשים תכנית פעולה להשגתם.

icons-02

לעתים סיטואציית המכירה שונה מעסק לעסק.
יש עסקים שעובדים מאוד מסודר – עם תסריטי מכירה ברורים, ויש כאלה שלא.
יש עסקים שהמכירות בהם הן עונתיות (למשל – עסק שעיקר המכירות הוא בקיץ; עסק שמוכר יותר תמיד לקראת החגים; עסק שתלוי באירועים משמעותיים שקורים בארץ וכו’).
יש עסקים עם אנשי מכירות מיומנים וטובים, ויש עסקים שהמנכ”ל שלהם משתגע ולא מבין למה אנשי המכירות שלו לא סוגרים עסקאות.
יש עסקים שעושים מכירות טלפוניות, ויש עסקים ששיחות הטלפון נועדו רק לצורך קביעת פגישה. השיחה כדי לתאם את הפגישה גם היא כבר חלק עיקרי מתהליך המכירה – ולכן אני מקשיב גם לשיחות האלה.

החדשות הטובות הן שניתן לשפר משמעותית את המכירות בעסק, ניתן לקחת כמעט כל אחד עם גישה בסיסית מתאימה ולהפוך אותו לאיש מכירות מיומן, אמין ואיכותי.

ההדרכות והאימונים כוללות גם אימונים אישיים – אחד על אחד – עם בעלי התפקידים העיקריים בעסק, וכן הרצאות כלליות כדי “ליישר קו” בצוות המכירות.

מתקיימות פגישות שבועיות במהלכן אני מאמן את צוות המכירות ובונה אותם בתור מקצוענים.
אחוזי הסגירה שלהם עולים בצורה משמעותית.

בין הפגישות אני מאפשר לצוות המכירות לשלוח אלי הודעות ווטסאפ או להתקשר אלי בנוגע לכל סיטואציה שהם נתקלים בה ולא יודעים איך להתמודד איתה – וכך נוצר מצב של שיפור תמונת המכירות בזמן אמת.
מתקבלת עוצמה גדולה מאוד!
מכיוון שאנשי המכירות מקבלים מייד את התיקון המתאים, ויכולים מייד ליישם אותו.

הליווי הוא על בסיס ריטיינר וניתן להירשם לליווי כזה לחצי שנה או לשנה.

בנוסף, ליווי המכירות כולל איך לנהל נכון את המכירות, איך למדוד את המכירות, מה צריך למדוד, איך להציב יעדים ומטרות, איך לתגמל נכון את אנשי המכירות כדי לתמרץ אותם ועוד.

לבדיקת התאמה,
נא למלא
את הפרטים הבאים: