טיפול בהתנגדויות מכירה

האם אתה מוכר ללקוח, או שהוא מצליח למכור לך?

icons-04

האם אתה מוכר ללקוח, או שהוא מצליח למכור לך?

בכל פעם שהלקוח מכר לך,
במקום שאתה מכרת לו,

זה היה בגלל שאתה במקום מסויים,
מוכר לעצמך את אותו הסיפור,

הלקוח מצליח למכור לך את ה"סיפור",
שאתה בעצם "מוכר" לעצמך.

טיפול בהתנגדויות מכירה: העסק שלך תלוי ביכולת המכירה שלך,
וביכולת שלך לסגור את מי שמולך!

היכולת הזו תלויה בכך שתהיה מסוגל,
לעמוד מול כל התנגדות ואיתגור,
מצד המועמד לרכישה.

במהלך 30 השנים שאני מאמן ומדריך אנשי מכירות, בודדתי חוקים ובניתי כלים עוצמתיים, של טיפול בהתנגדויות ומעצורים.

אנשים שאימנתי בטיפול בהתנגדויות, שילשו את ההכנסה שלהם!

טיפול בהתנגדויות, מהווה חלק בלתי נפרד מהתהליך של המכירה כולה.

צריך להבין שההתנגדות היא הדבר שאיש המכירות אמור לטפל בו, כחלק מהתפקיד שלו ולא להרתע או להתחמק ממנו.

כשמבינים את הגישה הבסיסית לטיפול בהתנגדויות, הדבר הופך לקל ואפילו מהנה – אנשי מכירות טובים, יודעים לקחת את ההתנגדות ולהשתמש בה לטובת הסגירה.

כדי שזה יקרה, צריכים להתקיים 3 תנאים בסיסיים:

  1. שאני כל כך יציב בדעה שלי לגבי השירות והמוצר שלי ולגבי כל היבט של המכירה, שלא ניתן לערער אותי או לבצע עלי "מכירה הפוכה"                         
  2. שיש לי את הנכונות לשנות את הדעה של אחרים ואני מוכן לקחת את האחריות על זה. כלומר, אני לא חושב שהמכירה מסתכמת ומסתיימת במתן נתונים, אלא אני מבין שיש לי אחריות לעזור לזה שמולי להתגבר על הפחדים והמעצורים שלו, לקבל החלטה ולפעול.
  1. שאני מקבל את העניין שלאחרים יכולים להיות דעות שונות משלי וזה לא גורם לי לחבב אותם פחות או לא לרצות לעזור להם בגלל שהם שונים ממני.

הגישות הללו כשהן קיימות, יעזרו לי להתמודד יותר בקלות עם כל התנגדות.

הרעיון מאחורי טיפול בהתנגדויות הוא שהעיה היא אף פעם לא ההתנגדות אלא התגובה שלי להתנגדות.

אז קיימות דרכים להגיב להתנגדות באופן שיפתיע את הלקוח ויבדל אותי 

הלקוח שרואה שאני מקבל אותו למרות ההתנגדות ולא מתרגש ממנה, אלא מקבל אותה בברכה,

נוטה להקשיב לי ולקבל את ההובלה שלי.

בסדנת "מאסטר בטיפול בהתנגדויות" – סדנא של 3 שעות, אנחנו עוברים לעומק על הצעדים המדוייקים של איך לטפל בכל סוג של התנגדות,

כולל:

"היום אני לא מחליט כלום.."

"אני הולך לבדוק בעוד מקומות…"

"אני צריך עוד כמה ימים…"

"למה שם זה יותר זול…"

"אתה ממש יקר…"

"אני אתייעץ עם____ ואחזור אליך…"

"אני מרגיש לחץ…"

ועוד…

אבל יש עוד דבר חשוב שתלמדו בסדנת "מאסטר בטיפול בהתנגדויות", שזה איך להוביל את המכירה באופן שמקטין את הרצון של הלקוח הפוטנציאלי להתנגד.

יש אנשי מכירות שמקבלים התנגדויות בלי סוף לעומת כאלה שכמעט לא מקבלים התנגדויות 

בלי קשר מוצר או לשרות שהם מוכרים וזה קשור ישירות לגישה שלהם ולאיך שהם מובילים את המכירה.

ניתן ללמוד את זה,

חשוב ללמוד את זה.

מזמין אתכם לסדנא שלי

כדי שתהפכו למקצוענים,

בכל מה שקשור לטיפול בהתנגדויות.

כשראיתי שהשירות הזה, הוא כל כך בעל ערך, החלטתי לצאת עם שירות ייחודי:

ערכת טיפול בהתנגדויות!

ומה היא כוללת?

תשאול ובדיקה לגבי העסק שלך ובידוד כל ההתנגדויות והמעצורים שקיימים.
  וגם מיפוי של כל הייתרונות והבידולים.

בניית תסריטי טיפול מנצחים לכל התנגדות, לפי העקרונות שעובדים!

אימון שלך יחד איתי על הטיפולים הללו,
  ובדיקה שהם עובדים לך.

קורס דיגיטלי של הגישות הנכונות לטיפול בהתנגדויות –
"11 העקרונות לסגירת עסקה"

חוברת מוגמרת, שכוללת:
*
את כל הטיפולים להתנגדויות, למכירות שלך (תפור עליך).
*
מאמרים שמכסים את הידע הכולל של טיפול בכל סוג של התנגדות.
*
רשימה רחבה של משפטי סגירה לשירות/מוצר שלך. (הכרחי, כדי שלעולם לא יתפסו אותך ללא מילים)

אורך השירות, כחודשיים.

לקבלת פרטים נוספים אודות חבילת ההתנגדויות השאירו פרטים ונחזור בהקדם: