איך להוביל ולא להיות מובל במכירה?

board-761586_1280

“גש לשורה התחתונה – כמה זה עולה?”
“יש לך רק חמש דקות מה יש לך לתת לי?”
“באתי רק לשמוע…”
“תעזוב שאלות עכשיו, מה יש לך להציע?”

ועוד תגובות שונות אחרות מצד הלקוח, שאיש המכירות לא מוכן או לא יודע איך להתמודד איתן, עלולות להפוך את איש המכירות ממוביל, למובל בתוך תהליך המכירה.

הדבר שמטריד אנשי מכירות הכי הרבה,
זה שהם לא מצליחים להוביל את המכירה –

התכנונים שלהם משתבשים בגלל תגובות והתנגדויות “לא צפויות” מצד הלקוח.

לקוחות לא פעם, במודע או שלא במודע משתלטים על המכירה.

הם מתחילים להוביל את איש המכירות במקום שהוא יוביל את המכירה.

הם אלה שמתחילים לשאול את השאלות ולאתגר ואיש המכירות מוצא את עצמו לא פעם עונה לשאלות יותר מאשר שואל שאלות.

שליטה נמצאת בידיים של זה ששואל את השאלות ומקבל תשובות לשאלות שלו.

שליטה היא גם המרכיב החשוב ביותר במכירה.

הדבר שהכי מתסכל את איש המכירות, זה חוסר האונים והתחושה שהוא לא שולט אלא נשלט, לא מוביל אלא מובל.

הדבר הזה גם מערער את הביטחון והאמון מצד הלקוח באיש המכירות.

נתון נוסף הוא שכסף זורם לעבר וודאויות!!

וכשהשליטה עוברת לידי הלקוח הוודאות נעלמת!

במהלך 27 השנים האחרונות הכשרתי והדרכתי מאות אנשי מכירות ועזרתי להרבה עסקים ומוכרים לשנות את יכולות המכירה שלהם באופן משמעותי.

ברגע שמביאים את איש המכירות ליכולת להתמודד עם כל סיטואציה, שבה הלקוח מנסה לקחת את ההובלה
ואיש המכירות לומד להעביר את ההובלה אליו, בצורה חלקה וללא זעזועים,
הסיכויים לסגור עולים במאות אחוזים!

שליטה=מכירה!

עניין אותי לעזור לכל מי שעוסק במכירות!!

בין אם אתה בעל עסק שצריך למכור את מה שהוא מייצר
ובין אם אתה איש מכירות בחברה, עקרונות השליטה במכירה, הינם קריטיים כדי שתוכל לסגור כל מועמד פוטנציאלי.

הקורס “מאסטר במכירות” פותח כדי לענות על הצורך הזה –
הידע והתרגולים שבו נועדו לשפר את הגישות והמיומנויות שיעזרו לך לשלוט יותר בקלות במכירות שלך.

אחוז ההמרה שלך מפגישה לסגירה יכול לעלות במאות אחוזים!!

מדובר במיומנות ואומנות המכירה ברמות הגבוהות ביותר.

אני מאד שמח שאני יכול לספק את השירות הזה עכשיו.

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *