איך להפיל את המחסומים במכירה, ללא מאמץ?!

businesswoman-4867847_1280

רוב אנשי המכירות, יוצרים בעצמם את ההתנגדויות והמחסומים בגלל גישות לא נכונות

ותגובות שמעוררות אנטגוניזם מצד הלקוח והם אפילו לא מודעים לזה – הם גרמים לעיקר המחסומים ולאחר מכן, תוהים מה השתבש, או אפילו מאשימים את הלקוח.

יש שיטות מכירה שונות ומשונות. חלקן שמות פוקוס על אגרסיביות חלקן בכלל מדברות על מכירה באמצעות נסיגה – להראות ללקוח שאתה לא “חייב” אותו וחלקן אפילו לא שוות שום התייחסות.
לאחר שבחנתי מקרוב את כל השיטות שיכולתי לשים עליהן את היד, גיליתי שהבעיה היא שחלקן עובדות, אבל עובדות באופן חלקי. הכוונה היא שפעם השיטה תעבוד לך ופעם לא.
הבעיה עם זה היא שלא פעם, ברגע שמשהו עבד לנו, אנחנו מפסיקים לבדוק ולבחון אותו ומאמצים אותו כ השיטה בה’ הידיעה.
לקח לי 27 שנים ובדיקה יסודית של המון שיטות על מנת לבודד את השיטה האולטימטיבית שעובדת בכל המיקרים, על כל סוגי האנשים ובכל סיטואציות המכירה.

הסיבה שהיא עובדת באופן כל כך גורף היא, שהיא מתאימה את עצמה לכל סוג של איש מכירות, כך שכל אחד יכול ללמוד וליישם אותה, בין אם הוא חושב שהוא “נולד למכירות” או לא.
היא גם מתאימה לכל סוג של לקוח ולכל מצב מכירתי.
אני אתן לכם טיפ קטן לגבי מחסומים במכירה:

מרבית המחסומים או אם תרצו “ההתנגדויות” למכירה נגרמות בגלל איש המכירות שלא מספיק בקיא ומיומן.
אם אתם לא קולטים את הלקוח שמולכם, אם אתם לא יוצרים מצב בו הוא יכול להזדהות אתכם, אם אתם לא “דומים” לו, הוא יתחיל ל”התרחק” מכם באופן מנטלי. במילים אחרות, הוא לא רק שישאר עם המחסומים שהוא הגיע איתם מלכתחילה, אלא שהוא ייצר עוד כמה, בגללכם.

מה השיטות “לקלוט” את הלקוח? איך יוצרים את ההזדהות הזאת? מה הגישות שאתם חייבים לאמץ על מנת לעזור לו להסיר את המחסומים ו”להעניק” לכם את השליטה?
ובכן הגישות ודרכי הפעולה המדויקות שיעזרו לכם להביא את הלקוח להיות “אתכם” ולא נגדכם, בודדו וניתן ללמוד אותן עד לשלמות.
אני יכול לומר לכם, שלא משנה מי עומד מולכם ולא משנה מה הוא אומר, כל עוד הוא מועמד פוטנציאלי לרכישה (כי קיים אצלו צורך), אתם, כל אחד מכם, תוכלו למכור לו!!
אמיתי!!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *