איך ליצור עניין במהירות שיא!!

technology-3038005_1280

כשאתם מדברים על הדבר שאותו אתם מוכרים, עם מישהו שמתעניין,
תחשבו במונחים של הבעיה העיקרית שיש בתחום, שאתם בעצם התגברתם עליה…
למשל מישהו מתעניין בשירות שאתם נותנים שדורש התמדה (כמו חדר כושר, דיאטה, קורס אינטרנטי ועוד…) ואתם יודעים שזו אחת הבעיות העיקריות שקיימות שמהווה מעצור לרכישה.
לכן הצורה שבה תציגו את המוצר שלכם תהיה:
“אני מדריך או מאמן שפיתח שיטה שיוצרת רצון להתמיד ושנעשית בצורה מדורגת שמחליקה את נושא ההתמדה פנימה…
אחוז ההתמדה אצלי הוא הגבוה ביותר בארץ…”
או משהו כזה.

אצלי למשל, כמאמן מכירות, גיליתי שהבעיה העיקרית שמונעת רכישות, היא שיש לא מעט הדרכות של מכירות בשוק, שמלהיבות ומוציאות את המשתתפים בהיי,
אבל לא משאירות כלים והבנות שמחזיקים לאורך זמן…
בעקבות זאת התחלתי לתקשר את המכירה שלי באופן שנותן ביטחון וודאות ששיטת אימון המכירות שלי נותנת כלי מכירה שנשארים שנים קדימה
ושהרבה מהתלמידים שלי מספרים לי על יישומים מוצלחים של מה שהם למדו אצלי, שנים אחרי הסדנה או הקורס – שזו גם האמת.

במילים אחרות, אתם חייבים להכיר את הדברים שמהם הלקוחות הכי חוששים ושעוצרים אותם מלרכוש…
ואז אתם צריכים לחשוב על בידול ספציפי שיש לכם, שפותר את החששות שלהם ונותן להם את הוודאות שאתם שונים ויחודיים ביכולת הזו.
ואז לתקשר בצורה הכי אמינה שאפשר ומראש (לפני שהם מעלים את זה) – איך אתם בשירות/מוצר שלכם, התגברתם על הבעיה הזו…👍👍

 

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *