אין ספק שבטרקלין מדובר באנשי מכירות ושירות מקצועיים ונפלאים,
שאוהבים לתת שירות לא פחות ממעולה.
לכבוד הוא לי לקחת חלק בשינויים משמעותיים אלה,
ומבקש להודות להנהלה והבעלים של החברה על ההשקעה בעובדים ועל השאיפה למצויינות!
שמח לשתף כאן כמה מהמשובים המרגשים שנרשמו:
“מרגישה שהמכירות עלו”
“קיבלתי כלים רבים לסגירת עסקאות והבנתי מה חשיבות הפולו-אפ בעולם המכירות.
קיבלתי הבנה מלאה לגבי כל שלב בתהליך המכירה.
שלומי מאוד קשוב ומקצוען אמיתי.
יש לי שיפור ברמת המכירות ובכמות הסגירות בסניף!”
“קיבלתי כלים רבים לסגירת עסקאות והבנתי מה חשיבות הפולו-אפ בעולם המכירות.
קיבלתי הבנה מלאה לגבי כל שלב בתהליך המכירה.
שלומי מאוד קשוב ומקצוען אמיתי.
יש לי שיפור ברמת המכירות ובכמות הסגירות בסניף!”
“למדתי על חשיבות יצירת ערך ומתן ערך בעבודה, בחיים וביום יום.
שלומי רהוט וברור, מקצועי ולבבי. שמחתי לשמוע ולהיות נוכח בכל מפגש ומפגש.
יש אצלי כבר עלייה במכירות!
נהניתי מאוד ואני משמר באמת הכל! הכל ברמה גבוהה מאוד!”
“קיבלתי ידע וכלים להתמודד יותר טוב עם התנגדויות, הסתכלות על מכירה ועל הלקוח מזווית אחרת, להבין התנהגות של לקוחות ומה מניע אותם לרכוש ולסגור עסקה.
שלומי מסביר ומדריך בצורה ברורה, אכפת לו מאוד שנבין ונלמד ונצליח למכור יותר טוב.”
“למדתי לחשוב על הלקוח ולהיות אמפתי כלפיו, לא להרפות ולהיות יצירתי.
הפנמתי את הקורס ממש.
שלומי הוא מרצה אלוף, מאד רהוט ומעביר את הידע בצורה מושלמת.
הייתי רוצה שיהיה המשך של הקורס.”
הפנמתי את הקורס ממש.
שלומי הוא מרצה אלוף, מאד רהוט ומעביר את הידע בצורה מושלמת.
הייתי רוצה שיהיה המשך של הקורס.”