סדנת מכירות לחברת קאסיאס

היה לי העונג והכבוד להדריך היום את הצוות האיכותי של @cassias – מהמובילים בארץ בריהוט משרדי וביתי באיכויות ועם מבחר יוצאי דופן!!
נהניתי לפגוש אנשים מחויבים עם תודעת שירות גבוהה שבאו ללמוד.
והערכה מיוחדת למנכ”ל ולבעלים אלן טבשי,  המיוחד, שמשכיל להעשיר את הצוות כל הזמן, על מנת לשפר על בסיס מתמיד את ביצועי הצוות ואת חווית הלקוח!!
עברנו על כללי המכירה באולמות ורצפות מכירה החל מקבלת הלקוח בצורה הנכונה שבונה אמון, דרך ברור צרכים אמיתי ועד לבניית ערך באופן מדויק שתואם את צרכי הלקוח.
מדובר באומנות של ממש, והיו לא מעט תובנות בקשר לדרך המכירה הנכונה, שאימוץ שלה, דורש לא פעם ויתור על הרגלים ישנים ומושרשים!!

.

אלה חלק מהפידבקים שהתקבלו בסוף היום:

“קיבלתי המון כלים שנתנו לי וודאות לגבי תהליך המכירה וממש יצאתי עם ביטחון לשיחה הבאה של הסגירה!”

ליאל מרמר מ״ליאל מרמר״

“למדתי ואני הולך ליישם איך להכיל כל סוג של לקוח, רגישות כלפי הלקוח תוך השארתו על מסלול המכירה, איך למלא את הלקוח עם הוודאות שתאפשר לו לקבל החלטה לרכוש, איך להיות בתדר של הלקוח, כך שהוא יקלוט אותי ובכלל איך לשמור על גישה חיובית בכל עת!!”

רוני כהן

“הסדנה היום סיפקה לי ריענון חיובי לגישה כלפי הלקוח זה היה חידוש רציני מבחינתי. בכלל ההרצאה היתה מרתקת ומעבר לידע הרב בתחום המכירות זה חיזק אצלי את המחויבות לתפקיד ואת האחריות שלי כלפי המקום וההצלחה שלו!
אני הולך ליישם את הגישה החיובית ללקוח ואת הפקטורים שמביאים לשליטה במכירה.”

יצחק

“קיבלתי היום את הגישה הנכונה, איך להיות רגישה ללקוח לאופי ולסגנון שלו ואיך לפעול לפי זה.
הרעיון של להושיב את הלקוח ולהיות בשליטה ובהובלה שינה לי מאד!!
קלטתי איך להבין את הצרכים שלו ולמקד אותו דרך תשאול נכון וטבעי!!”

מירב רומני


“אני מוכר הרבה זמן ורק היום למדתי באמת איך לפנות נכון ללקוח, איך לעשות ברור צרכים נכון, איך לתת ללקוח תחושה טובה ולא שאני בא רק למכור לו.”

דניאל

“למדתי היום מה היו הטעויות שלי במכירה ובגישה שלי ללקוחות, אקח על עצמי לגשת ללקוחות ולהתנהל איתי בדרך המדויקת שתרגלנו היום!!”

אסתל

“האימונים הוסיפו מלא…
זה עזר לי להבין למה צריך להושיב את הלקוחות ואיך לפקס אותם על מנת שאוכל לעזור להם באמת.
הבנתי איך להיות תמיד בהובלה.
אני הולך להשקיע באימון של איך לקבל לקוח שנכנס ואיך להביא את הלקוח למשהו אישי.”


דני – מנהל מכירות 

“הבנתי את החשיבות של קבלת הלקוח בצורה נכונה על ידי המוכרים.
איך ליצור וודאות לגבי המוצר השירות והחברה ואיך להעביר את הידע החשוב הזה.
קלטתי גם את החשיבות של התרגול בפועל של המוכרים.
ולייצר טקסטים מובנים שיעזרו בסיטואציות בעייתיות!”
היה מעולה!!”


אלן טבשי – מנכ”ל הרשת