הדרכת מכירות לחברת ״מילדנט״

איזה כיף להדריך קבוצה של מקצוענים, שלא מפסיקים ללמוד.
אז מדובר במרפאת שיניים פרמיום ברמה הגבוהה ביותר – “מילדנט”, שהבעלים והמנכ”ל שלה שמו לעצמם מטרה – להעלות את רמת המכירה לרמת השירות והמותג שנמצאים בטופ!!
שילבנו קורסים דיגיטליים עם הדרכות פרונטליות והשינוי לא מאחר לבוא.
הדבר הראשון שהועבר, זה שמכירות עוסקות בלאפשר ללקוח לקבל עזרה אמיתית וזה לא יכול לקרות אם תהליך המכירה לא מתבצע כמו שצריך .
איך להביא את הלקוח להלך רוח של אמון והקשבה.
איך להשיג את שיתוף הפעולה של הלקוח כך שהוא יסמוך עלינו מספיק על מנת לאפשר לנו את ההובלה, מתוך הבנה שאנחנו מקצוענים ורוצים בטובתו?!?
זו האומנות במכירה וזה כולל בתוכו את ההכלה של כל סוג של לקוח ואת הטיפול הסופר מדויק בכל סוג של התנגדות…

היה לי עונג אמתי,לעבוד עם אנשים אינטליגנטיים שבאו ללמוד ולהתמקצע!!
היום קלטתי פעם נוספת את המשמעות של לשפר אנשים טובים שעושים מעשים טובים.
כל אדם וקבוצה שהצלחתי להעניק להם כלים שעובדים ושאיכות החיים שלהם השתפרה כתוצאה, עושים אותי מאושר!!