תודה שהשארת פרטים!

בינתיים, עד שחוזרים אליך,
הנה קצת נתונים:

מי זה שלומי?

שלומי ליבוביץ’ הוא מאמן ומדריך מכירות כבר 30 שנים. 
במהלך כל התקופה הזו הוא הכשיר מאות של אנשי מכירות ובתי עסק לשיפור ביצועי המכירות שלהם. 
היחודיות בשיטה שלו, היא ביכולת להביא להבנות עמוקות ושינויי גישה, שבהכרח מביאים לתוצאות.
זה לא עוד לימוד של כמה טכניקות או טריקים.

הנה שני קטעים מתוך הקורס "מאסטר במכירות":

בשיטת אימון והדרכה ממוקדים, שלומי מצליח לעזור לאנשי מכירות, להסתכל אחרת על המכירה והלקוח.
הגישות המדויקות שנרכשות במהלך האימון האישי או ההדרכות, מקנות למי שעובר אותן מיומנויות ספציפיות: 
  •  איך לאמץ גישות שיאפשרו ללקוח לבטוח בך כבר בהתחלה
  • איך להוביל מכירה, תוך שיתוף פעולה ונכונות מצד הלקוח
  • איך להשתמש בהתנגדות של הלקוח לטובת המכירה והסגירה
  • איך להשאיר את הלקוח על  “מגרש המכירה” מספיק זמן ומתוך הסכמה, כדי שניתן יהיה להעביר לו את כל הערך ואת מלוא הוודאות לגבי המוצר או השירות. 
  • ועוד…
הידע ששלומי מעביר עזר לעסקים לשפר את המכירות שלהם משמעותית, אבל לא רק… 

אנשים שעברו אימונים והדרכות אצל שלומי, פיתחו גם מיומנויות הנהגה ושיפור ביצועים עסקיים וזאת בגלל שלא ניתן להפריד ידע על מכירות מידע שקשור להשפעה ויצירת תוצאות – זה הולך ביחד. 

עד עכשיו, כל מי קיבל שירות  של אימון או הדרכה משלומי, מעיד ללא יוצא מן הכלל על שינוי מהותי במיומנויות מכירה בפרט והתנהלות עסקית בכלל. 

הרעיון הוא בלתת את הדברים שעובדים, בלחדד ולתת הבנות לגבי העקרונות היותר חשובים ועליהם לאמן עד להצלחה! 

הנה כמה סיפורי הצלחה של אנשים שהשתתפו בקורס:

מדובר בשירות שלא ניתן למדוד בכסף שילך איתך שנים קדימה.

חשוב לציין ששיטת הכשרה זו נותנת, רק את מה שצריך ללא מידע מיותר – זה בדיוק מה שנחוץ על מנת לשפר את המכירות!

אני אוהב את התחום והכי אוהב לגרום לאנשים לשפר את תמונת המכירות שלהם, לגרום להם להבין מכירות ולהתמקצע כמוכרים.

האני מאמין שלי, הוא שאנשי מכירות הם אנשים מיוחדים שמניעים את כלכלת העולם והם אמינים, אכפתיים, מקצוענים ומסוגלים לגרום לדברים לקרות וגם, שניתן לשפר את הדברים הללו אצל כל אחד.

לקחתי על עצמי את המשימה לעשות זאת ואנחנו מבצעים זאת בהצלחה מדי יום!

עוד כמה קטעים וטיפים קריטיים בנושא מכירות:

חומר אמון באיש המכירות - זאת בעיה של מי?!

איך בונים הסכמה בצורה נכונה עם הלקוח כדי להביא לסגירה?

הבידול הראשוני - סרטון קצר עם כתוביות

איך לטפל
בהתנגדות המחיר