איך לטפל בכל התנגדות? סדנה דיגיטלית! הטבה מיוחדת!

לאחר שעזרתי למאות עסקים בישראל אני משחרר לאוויר לזמן מוגבל את השיטה המדעית והמוכחת שלי לטיפול בהתנגדויות וסגירת עסקאות.

סמינר מבוא מקצועי, לטיפול בהתנגדויות עם השיטה שעובדת.
המכירות שלכם יראו אחרת לגמרי אחרי הסמינר הזה!

 (הטבה בשווי 170 ₪)

תוקף ההטבה – עד ה-1.7.24

איך לא להיעצר בגלל התנגדויות למכירה?

שעתיים שלמות של סמינר ייחודי מצולם – לטיפול בהתנגדויות!

שעתיים שלמות של סמינר מכירות ייחודי, לצפייה בכל עת,

שמעביר את ההבנה של איך בכלל לגשת להתנגדויות,
איך להשתמש בהתנגדות כדי לסגור,
איך להפוך את ההתנגדות לחברה שלך,
ואיך להשתמש בגישות שמראש ימזערו התנגדויות.
העניין הוא לא ההתנגדות, אלא האופן שבו אתה מגיב לה.

כדי להפוך לעילוי מכירות, צריך לדעת איך לטפל בהתנגדות בצורה כזו, שהקונה ירגיש מובן וירצה עכשיו להקשיב לך ולערך של מה שאתה מוכר.

ההגדרה של מכירה, זה האומנות של לשנות את דעתו של מישהו.

בסמינר, תלמד איך לעשות את כל זה ברמה אחרת ממה שהכרת עד עכשיו.

הסיבה לכ-80 אחוז מהמכירות שנפלו לך,
היא שלא הצלחת להעביר את הערך האמיתי של מה שאתה מוכר.
הסיבה שלא הצלחת להעביר את הערך האמיתי
היא שלא ידעת איך להתמודד עם התנגדויות של הלקוח,
בין אם הוא ביטא אותן בקול או לא.

אם הלקוח מעלה התנגדות שמצליחה לערער אותך ולהוציא אותך משיווי משקל, ההתנגדות שלו מתחזקת והוא יהיה עוד פחות קשוב לך.

אם לא הצלחת לגרום לו לבטא את ההתנגדות,
אז לאורך תהליך המכירה, מהרגע שההתנגדות הזו התעוררה אצלו,
הוא כבר לא איתך ואין לך סיכוי לגרום לו להבין את הערך והייתרונות שלך.
והוא ילך בלי שאתה מודע בכלל למעצור האמיתי – מה שמונע ממנו להתקדם לעבר רכישה.

איך לגרום ללקוח לספר לך מה המעצור האמיתי שלו?
לפעמים הלקוח לא מודע לדבר שבאמת עוצר אותו, וצריך לעודד אותו לגלות זאת. איך עושים את זה חכם?

ובכלל איך לטפל בהתנגדות – כל התנגדות, בצורה כל כך חלקה ואלגנטית שתעלה את רמת העניין של הלקוח, לגבי מה שאתה מציע?
אנשי מכירות שאין להם מספיק ידע, יטילו את האשמה ויפילו את האחריות על הלקוח שלא רכש:
“הוא לא היה רציני”
“הוא לא בשבילנו”
“הוא סתם קמצן”
“הוא מחפש את הזול ביותר”

אלו הם רק חלק מההסברים שאנשי מכירות נותנים לעצמם
לאחר שנכשלו למכור.
או שהם מטילים את האשם במתחרים, במצב השוק, במחיר,
במחלקה אחרת או אפילו בהנהלה.

 

שום תירוץ או הסבר לא שיפרו אף פעם את המכירות של העסק.
מה שכן שיפר את המכירות היה ידע מדויק ומיומנות שנרכשה לגבי איך למכור נכון.

בסמינר הזה אתם הולכים לגלות את הנוסחה המדויקת של טיפול בהתנגדויות:

שמי שלומי ליבוביץ'

 ובמהלך 33 השנים האחרונות, תוך שהדרכתי ואימנתי אנשי מכירות ומנהלי מכירות להצלחה, שכללתי את הכללים והחוקים הכי חשובים ומדויקים במכירות, שכל מי שיישם אותם שיפר את אחוזי הסגירה שלו בעשרות עד מאות אחוזים.

מתוך הידע והניסיון שצברתי, פיתחתי סמינר טיפול בהתנגדויות – שאורכו שעתיים.

את הידע הזה שמועבר בצורה הזו לא תמצאו בשום מקום.
הידע הזה ילווה את המכירות שלכם שנים קדימה
ויעזור לכם להביא את העסק שלכם למקום הראוי!

הטבה מיוחדת למכותבים הקבועים שלי

ב-190 ש”ח (במקום 360 ₪)

תוקף ההטבה – עד ה-1.7.24

עלות הסמינר:

140 ש"ח

בלבד

במקום 449 ש״ח

מלאו את הפרטים ותועברו לקבלת ההטבה: