נקראתי להדריך את סוללת אנשי המכירות של המכללה האקדמית רמת-גן.
היה לי ברור שמדובר במוסד מכובד ומוכר. שמחתי לפגוש את הצוות שתחת ידיהם הכל קורה ואלמלא הם – לא היו סטודנטים. לכבוד היה לי לתת להם ידע שיועיל להם בהמשך עבודתם.
פגשתי אנשים איכותיים ששואפים ללמוד ולדעת איך לשפר את המכירות שלהם.
באורח לא מפתיע, כשיש רצון ושאיפה להשכיל ולהשתפר – ההדרכה הופכת לחוויה נפלאה לכולם.
הנה כמה מהמשובים שקיבלתי בתום המפגש:
“היה מעולה, מעשיר מאד ומעניין. הדרך שהחומר הועבר הייתה מאוד מגוונת ובאופן מפתיע כולנו כתבנו הרבה שזה אומר המון…
לא משנה כמה נסיון ורקע יש, תמיד יש המון מה ללמוד והרגשתי שההדרכה תרמה לנו. הגישה מאד נעימה, רכה, פרקטית ובעיניי היה אחלה. 4 שעות עברו מהר.”
בתאל אברג’יל – אשת מכירות
“הסדנה היתה מעשירה. הרגשתי שנגלה לי רובד עמוק יותר של עולם המכירות והתקשורת הבין-אישית. גיליתי צד אחר שאני יכולה למצוא בו יותר עניין בתור חדשה בתחום.”
בר זמיר – אשת מכירות
“היתה סדנה מאד מעשירה, הרבה תוכן ‘מחוץ לקופסה’, קצת שונה ממה שבדרך כלל שומעים. הרבה הדגמות וסימולציות שממש עזרו להבנה.”
מיטל מכטינגר – אשת מכירות
“קיבלתי ידע בהבנת אנשים, מה מניע אותם, ואיך לנהל מכירה מהתחלה ועד הסוף.”
ליאור דהרי – איש מכירות
“קיבלתי כלים מעשיים לביצוע תהליך מכירה נכון, דגש על קבלת הלקוח בשלב הראשוני ויצירת השליטה הנדרשת להמשך השיחה.”
עמית וולקוביץ – איש מכירות