הסוד להצלחה במכירות: שיטת 4 השלבים של שלומי ליבוביץ'

הסוד להצלחה במכירות: שיטת 4 השלבים של שלומי ליבוביץ'
הסוד להצלחה במכירות: שיטת 4 השלבים של שלומי ליבוביץ'
 
בעולם המכירות, רבים חושבים שהצלחה תלויה בכישרון טבעי או במזל. אבל שלומי ליבוביץ', מנטור למכירות עם ניסיון של שנים בליווי אנשי מכירות ובעלי עסקים, טוען אחרת: "מכירות זו מיומנות נרכשת. כל אחד יכול להפוך לאיש מכירות מצוין – אם רק יפעל לפי השיטה הנכונה."
 
בראיון מיוחד, ליבוביץ' משתף את שיטת 4 השלבים שפיתח, המסייעת למוכר להוביל את הלקוח מהתעניינות ועד לרכישה בפועל.
 
"הבנתי שאני חייב לעבוד בשיטה מסודרת"
 
שלומי מספר איך גילה את הצורך בגישה מובנית: "בתחילת דרכי, הייתי מנסה למכור בעיקר דרך אינטואיציה, ולפעמים זה עבד ולפעמים לא. אבל כשהתחלתי לנתח את ההצלחות שלי, ראיתי שתמיד יש ארבעה שלבים שחוזרים על עצמם – והם אלו שעושים את ההבדל."
 
שלב ראשון: שלב הקבלה – יצירת אמון
"הדבר הראשון שאיש מכירות צריך לעשות זה לגרום ללקוח להרגיש בנוח," מסביר ליבוביץ'. "אנשים קונים מאנשים שהם סומכים עליהם. החיבור נוצר דרך הקשבה אמיתית, שפת גוף פתוחה ושאלות שמעוררות שיחה. רק אחרי שהלקוח מקבל אותי, הוא יהיה מוכן לשמוע מה יש לי להציע."
 
שלב שני: גילוי העובדות – להבין מה באמת חשוב ללקוח
"אם אני לא מבין מה הלקוח באמת מחפש – אין לי סיכוי למכור לו," אומר שלומי. "לכן, בשלב הזה אני שואל שאלות מכוונות כדי לגלות מה מניע אותו ומה עלול למנוע ממנו לקנות. ברגע שאני מזהה גם את ה'כאב' וגם את ה'חסם', אני יכול להוביל אותו לפתרון המתאים לו ביותר."
 
שלב שלישי: יצירת ודאות – להפיג חששות
"אנשים לא קונים אם יש להם ספקות," הוא מסביר. "כאן אני מחבר את הפתרון שלי בדיוק למה שהלקוח אמר שחשוב לו. ככל שהוא ירגיש בטוח יותר שהתוצאה תענה על הצרכים שלו, כך הסיכוי שירכוש גדל."
 
שלב רביעי: הסגירה – עוזרים ללקוח להחליט
"הרבה אנשי מכירות נופלים כאן," אומר ליבוביץ'. "הם מצפים שהלקוח פשוט יגיד 'כן', אבל לרוב הוא זקוק להכוונה נוספת. בשלב הזה, אני מחזק את הביטחון שלו בהחלטה, מתמודד עם ההתנגדויות ומוביל אותו בצורה ברורה לסגירה."
 
"תוך חודשיים המכירות שלי הכפילו את עצמן"
 
סיפור ההצלחה של דנה ממחיש איך השיטה של ליבוביץ' משנה קריירות. דנה, בעלת עסק לייעוץ פיננסי, השתתפה בהכשרה של שלומי לאחר שבמשך שנה התקשתה להמיר פגישות למכירות. "נפגשתי עם לקוחות, כולם התלהבו – אבל אף אחד לא חתם," היא מספרת.
 
"כשיישמתי את שיטת 4 השלבים, הכול השתנה. במקום להרגיש שאני 'דוחפת' את הלקוח לרכישה, הבנתי איך להוביל אותו בצורה טבעית להחלטה. תוך חודשיים, המכירות שלי הוכפלו, והיום אני כבר במקום אחר לגמרי."
 
לומדים את השיטה ביסודיות בקורס הדגל "מאסטר במכירות". 
 
שלומי ליבוביץ' מלמד את שיטת 4 השלבים באופן מדויק ויסודי בקורס הדגל שלו, "מאסטר במכירות", שרץ כבר 10 שנים ועזר למאות בתי עסק ואנשי מכירות להגיע לביצועי מכירות יוצאי דופן. הקורס מעניק כלים מעשיים ושיטות מוכחות שיעזרו לך לסגור יותר עסקאות, להרוויח יותר כסף, וליהנות מעבודה במכירות בצורה קלה ובטוחה יותר.
 
"מכירות הן כלי לכל החיים"
 
ליבוביץ' מסכם: "שיטת 4 השלבים לא מיועדת רק לאנשי מכירות. היא רלוונטית לכל מי שרוצה להשפיע, להוביל ולשכנע – בין אם זה בעל עסק, מנהל צוות או אפילו הורה שרוצה לשכנע את הילד שלו לאכול ירקות. ברגע שאתה יודע איך ליצור חיבור, להבין צרכים ולתת ביטחון – אתה יכול למכור כל דבר."
 
רוצים גם אתם ללמוד איך לסגור יותר עסקאות בקלות? הצטרפו ל'מאסטר במכירות' ותשדרגו את יכולות המכירה שלכם לרמה הגבוהה ביותר!
 
Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *