סדנת מכירות חברת למינם ישראל

“מוצר מעולה, בשילוב עם אנשים בעלי גישה נהדרת,
לא ניתנים לעצירה!”

גראנט קרדון

זה בדיוק מה שחוויתי היום בסדנאת העשרה בלמינם ישראל – Laminam Israel

המנכ”ל והבעלים איל שימן והסגל המקצועי והנאמן, הפכו את ההדרכה למהנה במיוחד – 6 שעות, עברו במהירות שיא.

תמיד מרגש אותי לראות מוצר איכותי ברמה גבוהה שצובר תאוצה.
ו”למינם” משלבים מוצר באיכות על, עם שירות יוצא דופן!

כשרואים את האיכות של הסגל ואת הדרייב והנחישות של הבעלים, אין ספק שהחברה תמשיך את מגמת העליה שהיא נמצאת בה!!

הנה מספר פידבקים מהמפגשים:

״הסדנא עזרה לי להבין עד כמה חשוב הידע שאני אמור לרכוש טרם פגישת המכירה ואיך לקבל את הידע לגבי הלקוח ומה שחשוב לו, בזמן הפגישה. קלטתי טוב יותר עם מה אני מתמודד בתהליך המכירה ואיך באמת להקשיב ללקוח…״

בן חסון

“הבנתי הרבה יותר טוב את שלבי המכירה ואת עומק התפקיד שלי, שהוא לא רק מכירה, אלא שירות אמיתי ללקוח…”

ארז בכר

“בתור סוכנת מכירות ותיקה, מאד הסכמתי עם כל התכן של הסדנא, ועם זאת, הסדנא חידדה עבורי הרבה דברים שידעתי אותם אך קצת נשכחו. מאד מעשיר, מאד נעים, השיח הסדנא.”

מיכל מיימון

“הבנתי את תהליך המכירה והשליטה שלי בו השתפרה, הבנתי ששלב הסגירה הינו שירות שבו אני עוזר ללקוח להתגבר על הקשיים והמחסומים שלו וכל זה נעשה מתוך אכפתיות אמיתית כלפיו.”

אורן טל

“היום הבנתי טוב יותר את מקומו של איש המכירות בתהליך המכירה ואיך הבנה אמיתית של צרכי הלקוח קודמת לכל תהליך המכירה עצמו והינו שלב הכרחי כדי שהלקוח יסמוך על איש המכירות ויעניק לו את ההובלה, לאיש המכירות חייבת להיות : 
1. יושרה
2. מקצועיות  
3. איכפתיות…”

אייל שימן

מודה על ההזדמנות שניתנת לי כל פעם מחדש לעזור לבעלי יכולת להיות בעלי יכולת גבוהה יותר!

אוהב, שלומי.