בלוג
כתבות, מאמרים וטיפים. הכל במקום אחד.
מה נקודת החיבור שלך עם הלקוח?!?
זה מאמר לא קצר, אבל מצדיק את הזמן שתשקיעו בו – שווה קריאה עד הסוף!! אתמול העברתי סדנה לקבוצה של אנשי עסקים, וכמו שקורה לי
כשהלקוח מביע חוסר אמון, מה הוא באמת מצפה לשמוע?
הלקוח מביע חוסר אמון או חוסר וודאות, בזמן המכירה? מה הוא מצפה לשמוע מכם, באמת ?!? בתהליך מכירה שביצעתי עם מישהו, בנוגע לשירות שלי, אמרתי
איך להשיג יותר שליטה על המכירות של העסק שלך?!?
לא פעם יוצא לי להיתקל בבעל עסק שמעדיף שמישהו אחר יעשה את המכירות במקומו, או שהוא מסתמך על קמפיין שיווקי כזה או אחר שיעשה את
כללי המפתח בבחירת כוח האדם הנכון למכירות ובניהול נכון של אנשי המכירות
הרבה בתי עסק חווים קושי בלהשיג מכירות משמעותיות מאנשי המכירות שלהם, וזה גם כשהם מגייסים אנשי מכירות עם ניסיון, שאמורים למכור בקצב. זה יוצר לא
הערכה נכונה של מאמץ במכירה
על מנת להוביל מישהו או משהו, דרך מסלול מסוים, נדרשת ממני ההערכה הנכונה של מאמץ. נהג חדש, שאין לו עדיין את ההערכה הנכונה לגבי כמה
תן לפני שתיקח
בעבר הייתה תאוריה שלמה של מכירות שהתבססה רק על הנתון הזה, שאם תיתן מספיק, הלקוח יקנה ממך. התאוריה הזו, נכונה בחלקה ואלה שאימצו אותה בשני
איזה ידע יעזור לך במכירה
על מנת לבצע תהליך מכירה איכותי, יש להבין היטב את הנושא של הכוונה והובלה ושללא הנכונות שלי לכוון את התנועות, המחשבות, תשומת הלב ואפילו את
חפש איש מכירות שאוהב תנועה ופעילות
בעלים של מכון קוסמטיקה מצליח, סיפרה לי שבמשך תקופה, העסקים היו חלשים והיה מאד קשה להביא לקוחות חדשים. היא כמובן האשימה את העניין בריבוי המכונים
היה אכפתי
זה אולי ישמע בנאלי, אבל איש מכירות טוב, חייב להיות גם מישהו שאכפת לו מאחרים וכשהוא נמצא איתם הוא מסוגל להתנתק רגעית מהצרכים של עצמו,
מזמן אחד לזמן אחר, אנשים משתנים
אפילו אותו אדם, מזמן אחד לזמן אחר יכול להיות שונה. אני זוכר איש שהגיע למחלקת מכירות שעבדתי בה, שהתעניין בשירות לא זול ושנראה לקוח מבטיח.