קורס “מאסטר במכירות”

עשה מה שהאחרים לא מוכנים לעשות:

במפגש האחרון של הקורס “מאסטר במכירות” עברתי עם הקבוצה על הנושא של פולו אפים – החשיבות שלהם החוקים לגביהם ואיך לבנות אסטרטגיית פולו אפים מנצחת.
החלק הזה בקורס הוא אחד מ”מחוללי ההבנות” הכי גדול שראיתי.
הרעיון שכ 10% מכלל המכירות בעולם קורות במהלך שלושת יצירות המגע הראשונות ו 80% קורות בין יצירת מגע 5 ל 12, הינו קשה לעיכול.
אבל אז, אחרי שהנתון הזה מתעכל, באה השאלה: “כן, אבל מה אני אומר, איך אני מצדיק את זה שאני מתקשר, בא, שולח מסרון, שוב ושוב?”

– איך לעשות ביקור נוסף אצל מישהו שאמר לך לא לא לבקר אצלו יותר?…
– איך להתקשר שוב ומה להגיד למישהו שביקש ממך לא להתקשר אליו ושהוא יתקשר אליך?…
– איך לבקש ממישהו שישאר עוד קצת על הקו ולשכנע אותו שזה חשוב?…
– ומה לגבי זה שטרק לך את הטלפון שהוא לקוח פוטנציאלי? 🙂
ועוד ועוד….

לאורך כל הקורס, תלמדו איך “לצאת מהקופסא”,
איך להיות יותר יצירתיים ויותר לא שיגרתיים באופן שיגרום ללקוח לאהוב ולהעריך אתכם יותר!!

לקוח מעריך יותר את מי שמתמיד איתו ומתעקש עליו ולא את זה שמוותר עליו בקלות.
זו עובדה!!!!

התוצאה היא אנשי מכירות שמוכנים לעשות את מה שהאחרים לא מוכנים, דבר שמבדיל אותם ושם אותם שונים בולטים ומצליחים יותר!!

בוגרי הקורס ללא יוצא מן הכלל מוכרים הרבה יותר וגם נהנים הרבה יותר!!