הדרכות

קורס “מאסטר במכירות” מחזור רביעי

הקורס הסתיים ואלה חלק מהפידבקים:

“הצלחתי לסגור את העסקה שדיברתי איתך עליה ושייעצת לי”💪💪

“התשוקה למכירות חזרה אלי ואני ניגשת בשמחה לכל מכירה” 😊

“עשיתי מה שאמרת וזה עובד – סגרתי את העסקה” 👏👏

“יישמתי את כללי המכירה על זוגיות וזה עבד לי מעולה ” 💪💪💕

” כל מה שלימדת כאן לקחתי למכירות ולקחתי הרבה לחיים בכלל ” ❤

” אני כל כך נהניתי שאני לא רוצה שהקורס יגמר, אין המשך? ☺”

” כל מה שיישמתי עבד!!” 👍👍

“הרצאות איכותיות, אדם מדהים, בעל עוצמה, חיובי, מנהיג!! ” 💪☺

“קיבלתי זוית ראיה ותמונה כוללת על תהליך של מכירה נכונה, למדתי לאהוב ולקבל את ההתנגדויות אני יודע עכשיו איך ליצר וודאות אצל הלקוח. בגדול קלטתי שהמכירה זו מנהיגות ותהליך שלם של איכפתיות כנות ונכונות. היה מ ד ה י ם!!”👏👏😊

“בעקבות הקורס הרבה יותר קל לי למכור את מה שאני עושה במקצוע” 💕

“קיבלתי ים של מוטיבציה ונפתחו לי חסימות”🤗

היה לי כיף אתכם – קבוצה איכותית ומקסימה של אנשים שעשו לי את הקורס הכי מהנה בעולם!!
❤❤❤❤❤

קייטרינג מונייר

מה הופך מותג מוביל, לכזה?

כשמוצר הנו מותג מוביל, כל פרט הכי קטן שקשור בחוויית לקוח ובמתן שירות , חייב להילקח בחשבון ולהיות מושלם.
וכך גם תהליך המכירה אמור להיות תואם וחייב להיעשות עם הקפדנות, הדיוק והרמה של המוצרים עצמם!!

אם העסק שלך הוא השליחות שלך, גם המכירה שלך חייבת להיות לא פחות ממושלמת!!

ובדיוק כאלה הם “קייטרינג מונייר – מלצרים וברמנים”, שדואגים להביא לשלמות כל פרט הכי קטן בחוויית הלקוח – אצל רפאל הבעלים, פחות משלמות לא מתקבלת!!

והפעם הוא החליט להביא את חוויית הרכישה של הלקוח, לכלל שלמות.
כן, חייבת להיות אחידות לאורך כל המסלול – מהרגע שבו הלקוח נתקל בפריט שיווקי, דרך מכירה שרותית, עניינית אכפתית ומקצועית ועד הרבה אחרי שהאירוע הסתיים!

בקיצור יש כאן הבנה של איך יוצרים מותג על – הכל חייב להיות פרפקט, כשאז המוצר הופך להיות, מעוד מוצר שנמצא במעגל התחרות, לחוויית אירוע ואירוח מיוחדת, לא נשכחת ושלא דומה לכלום!! וכאן נגמרת התחרות!!

“קיבלתי ממך המון ידע! הבנתי בדיוק איך שירות נכנס לתוך תהליך המכירה ועד כמה תודעת השירות הינה חשובה לשימור ושיפור ולמכירה עצמה!
הבנתי באופן מוחלט מה החשיבות של להיות וודאית ועם בטחון ואמונה לגבי מה שאני מוכרת ועד כמה זה הכרחי על מנת למלא את הלקוח עם הוודאות שהוא עושה את הדבר הנכון!
נהניתי מאד!! “
עמית (מכירות)

“טיפול בהתנגדויות זה אחד הדברים הכי קשים שאיש המכירות עובר בתהליך המכירה.
במהלך הסדנה נתת לזה דגש הולם והרגשתי איך הצוות לומד דברים חדשים
אתה אלוף, תודה!! “
גל שמש (מנהלת מכירות)

אלה רק חלק מהפידבקים של הסדנה היום!

נהניתי להדריך קבוצה איכותית של אנשים מקצוענים ששואפים באופן מתמיד לעלות על הציפיות של הלקוח ושמשיגים זאת על בסיס קבוע!!

תענוג לראות קבוצה שהיא מונעת שליחות – ליצור לקוחות מאושרים!!

סדנת מכירות

בסדנא עברתי עם הנוכחים על המסלול המדויק של המכירה.
לאחר מכן לקחתי את הנושא של הטיפול בהתנגדויות, כולל הבחנה בששת סוגי ההתנגדויות השונים ואיך מטפלים בכל אחד מהם. כמובן שכל זה כלל תרגול.
התוצאות היו מדהימות ובעקבות האסימונים שנפלו והיכולות החדשות שהושגו, התקבלה בקשה לסדנא נוספת.

רהיטי קיבוץ השלושה

כיף לראות את הדאגה המתמדת להכשרה ולשיפור של העובדים שלכם – מתכון לצמיחה ושגשוג של כל חברה.

נהניתי להדריך חברה רציניים שבאו ללמוד ולהתעצם!!

לא פלא שאתה חווים עליה מתמדת!
להמשך פריחה ושגשוג!!

רהיטי קיבוץ השלושה