סדנת מכירות לחברת קאסיאס
.
אלה חלק מהפידבקים שהתקבלו בסוף היום:
"קיבלתי המון כלים שנתנו לי וודאות לגבי תהליך המכירה וממש יצאתי עם ביטחון לשיחה הבאה של הסגירה!"
ליאל מרמר מ״ליאל מרמר״
"למדתי ואני הולך ליישם איך להכיל כל סוג של לקוח, רגישות כלפי הלקוח תוך השארתו על מסלול המכירה, איך למלא את הלקוח עם הוודאות שתאפשר לו לקבל החלטה לרכוש, איך להיות בתדר של הלקוח, כך שהוא יקלוט אותי ובכלל איך לשמור על גישה חיובית בכל עת!!"
רוני כהן
יצחק
מירב רומני
"אני מוכר הרבה זמן ורק היום למדתי באמת איך לפנות נכון ללקוח, איך לעשות ברור צרכים נכון, איך לתת ללקוח תחושה טובה ולא שאני בא רק למכור לו."
דניאל
"למדתי היום מה היו הטעויות שלי במכירה ובגישה שלי ללקוחות, אקח על עצמי לגשת ללקוחות ולהתנהל איתי בדרך המדויקת שתרגלנו היום!!"
אסתל
"האימונים הוסיפו מלא…
זה עזר לי להבין למה צריך להושיב את הלקוחות ואיך לפקס אותם על מנת שאוכל לעזור להם באמת.
הבנתי איך להיות תמיד בהובלה.
אני הולך להשקיע באימון של איך לקבל לקוח שנכנס ואיך להביא את הלקוח למשהו אישי."
דני – מנהל מכירות
"הבנתי את החשיבות של קבלת הלקוח בצורה נכונה על ידי המוכרים.
איך ליצור וודאות לגבי המוצר השירות והחברה ואיך להעביר את הידע החשוב הזה.
קלטתי גם את החשיבות של התרגול בפועל של המוכרים.
ולייצר טקסטים מובנים שיעזרו בסיטואציות בעייתיות!"
היה מעולה!!"
אלן טבשי – מנכ"ל הרשת