בלוג
סגירות
בלי “יקר לי” ובלי להתחנן ללקוח שיקנה – ככה מעלים את המכירות ב-600%!
במציאות של היום, זה ידוע שעסק שלא יודע למכור (והרבה) פשוט לא יוכל להחזיק מעמד. שלומי לייבוביץ’ טוען, שבעזרת שיטה פשוטה וקלה ללימוד (“מהתנגדות להזדמנות”),
קורס מכירות
מה אמור לאפיין קורס מכירות טוב? אז הבנתם שמכירות זה מקצוע כמו כל מקצוע אחר ושניתן ואפילו צריך להתמחות בו, בין אם החלטתם שאתם הולכים
מה נקודת החיבור שלך עם הלקוח?!?
זה מאמר לא קצר, אבל מצדיק את הזמן שתשקיעו בו – שווה קריאה עד הסוף!! אתמול העברתי סדנה לקבוצה של אנשי עסקים, וכמו שקורה לי
הערכה נכונה של מאמץ במכירה
על מנת להוביל מישהו או משהו, דרך מסלול מסוים, נדרשת ממני ההערכה הנכונה של מאמץ. נהג חדש, שאין לו עדיין את ההערכה הנכונה לגבי כמה
חפש איש מכירות שאוהב תנועה ופעילות
בעלים של מכון קוסמטיקה מצליח, סיפרה לי שבמשך תקופה, העסקים היו חלשים והיה מאד קשה להביא לקוחות חדשים. היא כמובן האשימה את העניין בריבוי המכונים
היה אכפתי
זה אולי ישמע בנאלי, אבל איש מכירות טוב, חייב להיות גם מישהו שאכפת לו מאחרים וכשהוא נמצא איתם הוא מסוגל להתנתק רגעית מהצרכים של עצמו,
איך להוביל ולא להיות מובל במכירה?
“גש לשורה התחתונה – כמה זה עולה?” “יש לך רק חמש דקות מה יש לך לתת לי?” “באתי רק לשמוע…” “תעזוב שאלות עכשיו, מה יש
איך ליצור עניין במהירות שיא!!
כשאתם מדברים על הדבר שאותו אתם מוכרים, עם מישהו שמתעניין, תחשבו במונחים של הבעיה העיקרית שיש בתחום, שאתם בעצם התגברתם עליה… למשל מישהו מתעניין בשירות
אתה בטוח שעסקאות מהסוג הזה, אפשר לסגור כבר בפגישה הראשונה?
תגיד שלומי, אתה בטוח שעסקאות מהסוג הזה, אפשר לסגור כבר בפגישה הראשונה?” זו שאלה שאני נתקל בה לעיתים תכופות… אז אני חייב לשתף אתכם במשהו,
6 כללים לסגירת עסקאות
אנשים מחפשים לא פעם את מילות הקסם, שצריך לומר כדי לסגור עסקה. יש לא מעט אי-הבנות ובלבולים שקשורים ב”סגירות”. “מה בדיוק אני אמור לומר כדי