המלכודת העסקית הכי גדולה בעיתות משבר

מה המלכודת העסקית הכי גדולה בעיתות משבר,
איך לא נכנסים אליה, ויוצאים מהמשבר חזקים יותר?? 👇👇👇

לא מנחשים את המפה, קוראים אותה!

בזמנים כאלה –
לא מנחשים את הלך הרוח הכללי, אלא לומדים אותו.

עסקים יכולים להיות תקועים עם רעיונות ישנים שהיו נכונים ללפני שלושה שבועות, אבל לא נכונים עכשיו.

האמת היא שהמשבר שאנחנו חווים, בדומה למשברים אחרים, קרה במכה ובהפתעה גמורה.

היציאה ממנו קוראת באופן הדרגתי ומה שנכון לאתמול, כבר לא נכון להיום ומה שנכון להיום, כנראה לא יהיה נכון למחר.

לכן, אם אני מניח הנחות:
“זה עוד לא הזמן, לדבר עסקים..”
“אני אראה תלוש ולא קשור, אם אנסה למכור…”
“זה לא מקובל עכשיו…”
ועוד…

אני עלול לשגות
ועסקים שקוראים את המפה נכון, יכולים להתקדם, בזמן שאני עדיין “מניח הנחות”.

הרעיון הוא, לא לנחש,
אלא לבדוק,
להיות עם האצבע על הדופק.
ואני מבטיח לך, שצפויות לך הפתעות!

לקוח שלי, בעל עסק שעוסק בתחום הרפואה,
סיפר לי (כשהתעניינתי בו 3 ימים אחרי יום שבת הארור),
שהעסק מושבת והוא לא יודע מה לעשות ושאי אפשר לדבר עכשיו עם אף אחד, חוץ מעל מה שקורה…!

וכששאלתי אותו איך הוא הגיע למסקנה הזו, הוא סיפר לי ששני לידים שהוא יצר איתם קשר, אמרו לו ש”זה לא הזמן…”

התשובה שלי היתה, שאסור לו רק בגלל שני אנשים שהגיבו כך,
למנוע את העזרה האמתית שלו, מכל אלה שצריכים את הטיפול המדויק והאיכותי שהוא מספק

ושדווקא בזמני משבר, אנשים צריכים להיות עוד יותר חזקים ובריאים ושזה לא נכון להזניח את הבריאות בשום זמן ובמיוחד לא בזמני משבר!

אמרתי לו שהוא חייב לשמור על הוודאות שלו לגבי הערך שהוא נותן לאנשים ולא לאפשר שיבצעו עליו “מכירה הפוכה”!

עברנו על הגישה הנכונה והשלבים המדוייקים של בניית המסרים שלו, במיוחד בזמנים כאלה והוא החליט לשנות גישה.

שבוע אחרי, הוא התקשר אלי נלהב, וסיפר לי שהצלתי לו את העסק ושבאותו שבוע הוא עשה לא פחות משבועות רגילים.

הוא סיפר שהוא לא ויתר ללידים ולכאלה שהתעניינו בעבר, וגרם להם להגיע.

הוא ציין שזה לא היה פשוט, בגלל כל “ההסכמה” הרחבה וכל מה שנדחף מהסביבה, אבל שהוא הצליח לשמור על הוודאות שלו, ולקוחות הגיעו, רכשו וגם הודו לו שהוא לא ויתר להם ועליהם!

צריך להבין שזמני משבר יכולים לגרום לנו לפחות חשק לפעול ולתפקד ונוצרת מעין הסכמה על סוג של קיפאון.

יחד עם זאת, היחידים שיוצאים ממשברים חזקים יותר, הם אלה שהולכים נגד הנטייה והופכים לנמרצים יעילים ומהירים יותר.

למרות הנטייה לתקשר פחות, הם מתקשרים הרבה יותר, והם יוצאים מהצד השני של המשבר חזקים!!

ביום א’ ה-29.10 בשעה 19:00, קיימתי וובינר,

שבו פירטתי את המהלכים המדוייקים שצריך לנקוט כדי לטפל נכון בכל משבר וחוסר וודאות.

אני אדבר על כמה ואיך בדיוק לתקשר.

על איך למצוא את ההזדמנות בתוך המצב,

כי תמיד היא קיימת,

צריך רק לדעת את זה!

וכמו כן אני אדבר על חוקי העל של מכירות, שמתיישמים עוד יותר בזמנים כאלה.

אל תפספסו את הוובינר הזה!

Facebook
Twitter
LinkedIn
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *