בלוג
כתבות, מאמרים וטיפים. הכל במקום אחד.
אל תיתן להם לרפות את ידיך
צריך לציין כאן, שתמיד יהיה את האחוז המסוים של לקוחות שאינם שבאי רצון ושמתלוננים. ובהרבה מקרים, היעד העיקרי לתלונות שלהם הוא, אנשי המכירות. האנשים שמרוצים,
איך להפיל את המחסומים במכירה, ללא מאמץ?!
רוב אנשי המכירות, יוצרים בעצמם את ההתנגדויות והמחסומים בגלל גישות לא נכונות ותגובות שמעוררות אנטגוניזם מצד הלקוח והם אפילו לא מודעים לזה – הם גרמים
איך להוביל ולא להיות מובל במכירה?
“גש לשורה התחתונה – כמה זה עולה?” “יש לך רק חמש דקות מה יש לך לתת לי?” “באתי רק לשמוע…” “תעזוב שאלות עכשיו, מה יש
איך ליצור עניין במהירות שיא!!
כשאתם מדברים על הדבר שאותו אתם מוכרים, עם מישהו שמתעניין, תחשבו במונחים של הבעיה העיקרית שיש בתחום, שאתם בעצם התגברתם עליה… למשל מישהו מתעניין בשירות
איך להפוך את המכירות למשהו שכיף לעשות ולא לדבר שמנסים להימנע ממנו?
יש מצב שהמאמר הזה יפגע בפופולריות שלי.😀 מסתבר שברוב העסקים (מסקר שנעשה), המכירות מקבלות פחות תשומת לב ממה שהם אמורות ויש ניסיון לכפר על זה
איך יצאתי מותש מהמנוחה וגם מה הקשר בין מכירות לחופש וצמיחה?
משתף אתכם ברעיון שעזר לי באופן משמעותי: בזמנים שעבדתי, חבשתי את “כובע” המנהל, או “כובע” המכירות, הכל בהתאם לתפקיד שהיה לי. ואז, כשהגעתי הביתה, או
איך קופנהגן מכרה לנו את עצמה
איך קופנהגן, מכרה לנו את עצמה, ואיך ההבנה של זה הולכת להשפיע על הצלחת העסק שלך?? המשפחה שלי ואני התאהבנו בדנמרק וזה לא רק בגלל
באיזה מצב נמצא את עצמנו לאחר המשבר?
חברים יקרים, אף אחד לא צפה משבר כמו זה שפוקד אותנו בתקופה זו. בזמנים כאלה, כדאי לצאת לרגע מחוץ לסיטואציה, לעשות פאוזה
אתה בטוח שעסקאות מהסוג הזה, אפשר לסגור כבר בפגישה הראשונה?
תגיד שלומי, אתה בטוח שעסקאות מהסוג הזה, אפשר לסגור כבר בפגישה הראשונה?” זו שאלה שאני נתקל בה לעיתים תכופות… אז אני חייב לשתף אתכם במשהו,
מה שולט ברכישות שלך, ‘בא לי’ ,או ‘אני צריך’?
כמה תובנות כתוצאה מהפוסט שבו שאלתי, “מה שולט ברכישות שלך, ‘בא לי’ ,או ‘אני צריך’?” 1. רוב הרכישות הן רכישות רגשיות של “בא לי”, שאנחנו